تبليغاتX
اخرین اخبار ماهواره
COMING SOON
 

به زودی در ادرس جدید در خدمت شما خواهم بود

 

WWW.SIAYOSEFI1.BLOGFA.COM

 

وبلاگ دوم شروع به کار کرد!!! برای دیدن مطالب و قبل از اون اطلاع دادن از وضع فیلتر حتما در وبلاگ دوم نظر بدید

 

 

/ نوشته شده توسط سیامک در پنجشنبه سی ام فروردین 1386 و ساعت 2:20
TPS در هفته ای که گذشت!
سلام خدمت دوستان بهتر دیدم گلچینی از مطالب این پکیج رو که در سایت نوشتم رو اینجا بزنم تا روند کار دستتون بیاد بعدش در مورد جوابها به وبلاگ دوم بریم که مشکل فیلتر همه جل بشه.

 

روز ۱۴ اپریل ۲۰۰۷:

دوستان تا این لحظه که من دارم تایپ میکنم باورتون میشه خبر درست حسابی منتشر نشده!!! خبرهایی که در سایتهای ایرانی رد و بدل میشه یه نفر حرف میزنه و یه کلاغ چهل کلاغ میشه!!! در مورد سایتهای اصلی خبری فعلا سکوت کردن و از طرفی هم چند سایت فقط اسم از Tps Crypt3 بردن فقط و توضیح بیشتر ندادن!!

موردی رو بگم که من خودم هنوز نمی دونم تغییر سیستم که پکیج خبرش رو داده بود این هست و یا این مقدمه ای هست و حرکت اصلی در بعد هست!!! چون این تغییر به نظر نمیاد زیاد روش بشه حساب کرد و دیر یا زود شکسته میشه! تا این لحظه هیچ پچی برای رسیورها منتشر نشده جز یه امولاتور جدید Mgcmd 1.22 برای رسیور دریم باکس که من هنوز فرصت به تستش نشدم.

غیر از این خبر خاصی منتشر نشده و همه منتظرن

 

روز ۱۸ اپریل:

سلام خدمت دوستان عزیز.

خب همون طور که قبلا گفتم این تغییر چنان تغییری نبود که نشه بهش دست پیدا کرد و در چند پست قبلی بود که گفتم این تغییر کوچیک در الگوریتم به زودی شکسته میشه و هنوز من نمی دونم بازه زمانی که شرکت اعلام کرده و خبر از تغییر سیستم داده در اپریل 2007 منظور این تغییر بوده یا نه؟! چون این تغییر همون طور که گفتم موردی نبوده که شرکت بخواد اعلام کنه چون روز اول نیست که تغییری کوچیک در الگوریتم در سیستم ویاکسس 2.3 میدن. اینطور که پکیج در 5-6 ماه پیش اعلام کرده بود شباهت زیادی به برداشتن سیستم ویاکسس 2.3 داره تا تغییر به این کوچیکی!!! شرکت تا زمانی که سیستم ویاکسس 2.3 رو نگه داره مطمئن باشید دستهای پشت پرده هست و حتما دلیلی داره که این سیستم به شدت متزلزل رو نگه داشته و همه شواهد نشون میده که اینها در اینده سیستمی به نام ویاکسس 2.3 نخواهند داشت! یه نگاه به لیست ادغامی در ماهواره استرا بندازید متوجه میشید که سیستمهای ویاکسس 2.5 و سکا2 مورد استفاده قرار میگیرن!! خب شاید بازی هنوز ادامه داره! شرکت Tps در اواخر عمرش در هاتبرد شاید میخواد سود چندین ساله رو ببره! اما بازم خدمت دوستان بگم تا زمانی که سیستم ویاکسس 2.3 باشه نگران رفتن این پکیج نباشید مشکل از جایی شروع میشه که سیستم ویاکس 2.3 برداشته بشه!!! حالا این دیگه زمان مشخص میکنه که ایا این پکیج طبق برنامه خودش میاد در این ماه این سیستم رو برمیداره و یا به همین تغییر کوچیک بسنده میکنه و ادامه بازی رو پی میگیره!!

 

خب دوستان خبر همین ۲ تا بوده! فاصله قطع شدن تا وصل شدن دوباره فقط ۴ روز بوده!!! فکر کنم مطلب خاصی نمونده فقط نپرسید که ایا پچ اومده یا نه چون به مرور پچها منتشر میشن فقط امکان داره یه کم این ور و اونور بشن اما اخرش منتشر میشه و نگران این مورد نباشید

سیامک

/ نوشته شده توسط سیامک در چهارشنبه بیست و نهم فروردین 1386 و ساعت 21:3
فیلتر
سلام خدمت دوستان عزیز. متاسفانه این چند روزی به قدری کار دارم که روال اپدیت سایت و خبرها رو به هم ریخته!! امیدوارم دوباره بتونم سر وقت کارها رو انجام بدم. همون طور که گفتم مطلب بعدی سوال به جوابهای وبلاگ خواهد بود. در مورد فیلتر هم اگه تا چند روز دیگه مشکل فیلتر در شهرستانها حل نشه میرم رو ادرس دوم

 

سیامک

/ نوشته شده توسط سیامک در جمعه بیست و چهارم فروردین 1386 و ساعت 21:24
News About Lazer-x1 Card
سلام خدمت دوستان عزیز. قبل از هر چیزی بگم که تا فردا سعی میکنم تمام میلها رو جواب بدم و معذرت از اینکه دیر شده! و مطلب بعدی هم جواب به سوالات وبلاگ خواهد بود اما میرم سر خبرها
اما قبل خبرها بگم که خبر اول مطلب قبلی در مورد MUSIC CHOICE در روز ۱ اپریل انجام شد و این کانالها که پکیج مانند هستن تمام رادیو هستن و در فرکانس پکیج سایفرا هستن اما با کدهای حال حاضر TPS هم همون طور که در خبر گفتم باز میشن
در مورد شوتایم هم که دیگه همه فکر کنم دیدن که همه چیز انجام شد.






GAMMA CARD: شاید این خبر الان که این کارت بعد از ۱ روز تاخیر تونستن پچ جدید رو بدن زیاد جالب نباشه اما روندش جالب هست. این کارت دیروز ساپورت پکیج نوا رو از دست داد! یعنی خاصیت AU دیگه کار نمیکرد و تمام دارندگان این کارت که اکثرا هم فقط ۱ ماه هست این کارت رو خریدن دچار شوک شدن!! خریدن کارتی حدود ۱۰۰ یورو و قطع شدنش در کمتر یه ماه خوب هر کسی رو دچار شوک میکنه!! هر لحظه که بیشتر زمان طی میشد اینکه شاید ساپورت این کارت تموم شده بیشتر قوت میگرفت که در انتها در اواخر شب پچ منتشر شد و این مشکل حل شد! این فاصله طولانی به مدت ۱روز به احتمال زیاد ساپورت دچار مشکلی بوده و اگه در چند روز اینده باز مشکلی این چنینی به وجود اومد باید دید که ایا ساپورت سریعتر خواهد بود یا نه!( یه مطلبی هم در مورد هک کردن دارم که در اخر خبرها میگم)


X1: خبر این کارت رو در قبل دادم و گفتم این کارت اصلا به کارت لیزر ربطی نداره. این کارت فقط پکیج ART-ALJAZERA رو باز میکنه. ضمنا دوستان اشتباه نکنن این ART که گفته میشه همون پکیجی که روی هاتبرد هست و حدود ۱۲-۱۳ تا کانال هست منظورم هست و اون پکیج کاملش که روی نیلست هم اصلا باز نمیشه و سیستم هم فرق داره. قیمت کارت هم طبق گفته های سایتهای مختلف حدود ۳۵ یورو هست. امکان داره این کارت وارد ایران بشه به خاطر قیمت کمش. بازم میگم این پکیج حق پخش بازیهای لیگ انگلیس در سال بعد رو از دست داده و در سال بعد لیگ انگلیس پخش نخواهد شد و از پکیج شوتایم این لیگ پخش خواهد شد. دوستان به این نکته توجه کنن اگه دنبال این لیگ هستن. جالب بدونید که قیمت کارت ۱ ساله همین پکیج ۵۵ یورو هست!!!!!!!!





LAZER: این کارت هم خبرش منتشر شده اما همون طور که گفتم اولین موردش قیمت بسیار بالاش هست که هیچ کسی حاضر به خریدنش نیست. ۳۵۰ یورو!!!!!!. خیلی از دوستان این کارت رو با X1 اشتباه میگیرن که بازم میگم این دو کارت به هم ربطی ندارن و کارت X1 فقط برای پکیج ارت هست . تا این لحظه هم فعلا خبرها به این صورت هست که تیم هک کننده روسی هستن اما هنوز به صورت کاملا واضح گفته نشده! خبرهای خاصی گفته نشده و فقط اعلام اینکه چنین کارتی هست و به خاطر قیمت بسیار بالاش کسی اصلا نخریده که به صورت رسمی تست بشه! باید منتظر موند شاید کسی سر کیسه رو شل کنه و این کارت رو بخره و تست کنه


TVN SIEDEM: یکی از کانالهای پکیج TVN که هم در پکیج POLSAT قرار داره و هم در پکیج CYFRA. خبرهایی که منتشر شده اینه که به زودی این کانال دارای صدای دالبی دیجیتال خواهد شد و کیفیتی به مراتب بهتر در صدا خواهد داشت اما تنها سوال اینه که وقتی این کانال دوبله ای که میکنه کلا صدای این کانال روی فیلمها به هم می ریزه چه فرقی میکنه که دالبی باشه یا نه!؟

TF1: حتما تمام دوستان این کانال رو تا الان دیدن که جز پکیج TPS هست اما با تغییراتی که تا چند ماه اینده این پکیج خواهد داشت امروز اعلام شد که این کارت به پکیج ABSAT ملحق خواهد شد و روی هاتبرد باقی خواهند موند. خبری بیشتر منتشر نشده

خبرهای مهمی دیگه نیست فقط یه مورد مهم
الان جدیدا در اکثر سایتها و وبلاگها اعلام میکنن که بله اردتو ۲ هک شده! NDS هک شده!( این دومی اصلا فعلا تایید نشده فقط در اپلود سنترها یه خبری منتشر شده که روی رسیور PHILIPS D2B باز شده که اولا هنوز تایید نشده و در ثانی تا جایی که اطلاع دارن رم این رسیور ۴ مگ هست! پس خبر دومی فعلا تایید شده نیست) در مورد هک شدن بگم که زمانی میشه گفت هک شده یه سیستم که امولاتور و کدها پابلیک بشه و همه بتونن استفاده کنن مثل همین پکیج TPS. اینجا میشه گفت مثلا سیستم ویاکسس ۲.۳ هک شده. اما در مورد IRDETO2-VAICSES 2.5-2.6 به اینها نمیشه هک گفت. اولا امولاتور اگه گروهی هک کرده باشه باز مخفی هست و پابلیک نمیشه که بقیه بتونن استفاده کنن و کسانی که خواهان باز کردن کانالی هستن باید پول بدن! یا اینکه در پشت پرده دست به یکی کردن که به مدت ۱-۲ ماه یه گروهی با کارتی یه پکیجی رو باز کنه تا از سود فروش کارتهای غیر قانونی چیزی هم شرکت اصلی بگیره کاری که دیجی ترک در مورد اپوس انجام داد! در هر ۲ این مورد نمیشه گفت سیستمی هک شده زمانی این هک شدن معنی پیدا میکنه که الگوریتم کاملا پابلیک بشه و برای تمام کمها و رسیورها پچ باید و هیچ کسی بابت دیدن پکیجی پولی نده به این مورد میگن هک شدن. در مورد ایردتو۲- ویاکسس ۲.۵-ویاکسس ۲.۶ و حتی همین NDS اگه هک شده باشه که فعلا مشخص نیست منتظر پچ برای رسیور خودتون نباشید

سیامک
/ نوشته شده توسط سیامک در پنجشنبه شانزدهم فروردین 1386 و ساعت 16:41
Showtime New Life
با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم تعطیلات تا الان خوش گذشته باشه و این ۲ روز هم به خوبی و خوشی بگذرونید میریم سر خبرهای روز

  

MUSIC CHOICE: این خبر که تازه منتشر شده اینه که کانالی جدید در چند روز اینده روی ایر خواهد اومد که به احتمال زیاد دو سیستم TPS , cyfra اینو ساپورت میکنن و اینطوری که الان شده بیشتر به اهنگهای فرانسوی و لهستانی میپردازه و در کارت PLATINUM پکیج TPS در دسترس خواهد بود و برای همه مشترکین نخواهد بود!

 

TPS: خب فکر کنم روزهای اخری هست که من اسم این پکیج رو میگم و از این به بعد باید اسم CANALTPS رو بگم. خبرهایی که منتشر شده متاسفانه همه حکایت از این داره که در نیمه دوم ۲۰۰۷ پکیج TPS فقط روی استرا خواهد بود و در ابتدای سال ۲۰۰۸ دیگه اسمی از پکیج TPS در هاتبرد نخواهد بود و فقط روی استرا خواهد بود که دیدید چند روز پیش چندین کانال TPS روی ماهواره های استرا در ۱۹ درجه قرار گرفته!  سیستم هم همون طور که مشخص شده ویاکسس ۲.۵ و سکا ۲ هست و احتمالا OFFER های جدیدی برای مشترکین ایجاد میشه همون طور که مسولان پکیج CANALTPS گفتن.و فقط در مورد رسیورهای قدیمی TPS مطلب خاصی گفته نشده که ایا خبر قبلی که قطعه تکمیلی میدن هنوز به قوت خودش باقی هست یا قراره که رسیورهای جدیدی وارد بازار کنن.

 

ART-ALJAZEERA: خبر هک شدن این دو پکیج هم حسابی همه جا پر شده! اما باز نه عکسی دیده شده و نه کسی عکس کارت رو گذاشته! از همه جالب تر یکی از دلایلی که این هک مورد بی مهری قرار گرفته اینه که خود کارتهای اصلی ART-ALJAZERA قیمتی زیاد بالایی ندارن و به راحتی خریده میشه و حالا هک کردن این دو پکیج کمی جالب و حتی کمدی شده! چون کسانی که دنبال این کارت و پکیج باشن به راحتی اصلی رو میخرن که فقط چند یورو  قیتمش بالاتر هست! و دیگه سراغ این کارت هک شده( اگه وجود داشته باشه) نمیرن. تنها جایی که احتمال داده میشه فروش این کارت زیاد باشه خود کشور مصر هست که نسبتا این کارت ART اینجا گرون هست و شاید این کارت جدید که هنوز اسمی نداره اونجا فروشش زیاد باشه! قیمت این کارت که در بعضی جاها X1 عنوان شده حدود ۳۹ یورو هست!! و احتمال خیلی میره که این هک شدن پابلیک بشه و پچها برای کمها و کارتها و رسیورهای مختلف بیاد اما این نکته مهم هست که این پکیج ART حق پخش لیگ برتر رو امسال دیگه از دست داد و دیگه از سال بعد لیگ برتر انگلیس از این پکیج پخش نخواهد شد!

 

SRG SWISS: خبرهای تکمیلی این پکیج هم منتشر شد و این تغییرسیستم در اواخر سال ۲۰۰۷ اتفاق خواهد افتاد. مسولان پکیج در اطلاعیه ای که دادن اعلام کردن که مشترکین کارتهای قدیمی رو به ادرس شرکت بفرستن و بعدش این شرکت کارتهای جدید رو برای مشترکینی که کارت رو فرستاده برمیگردونن و  مسولان پکیج اعلام کردن این تعویض هیچگونه هزینه ای نداره و کاملا مجانی خواهد بود!

 

SHOWTIME: معروفترین پکیج عربها که رقابتی اساسی به پکیج اوربیت داره! در ابتدای ماه اپریل که فردا میشه این پکیج کاملا متحول خواهد شد! و اکثر کانالهای این پکیج اسمشون عوض خواهد شد و به صورت خیلی حرفه ای تر برنامه های خودشون رو ادامه خواهند داد. این تغییرات باعث افزایش یا کاهش قیمتهای کارتهای این پکیج نمیشه اما هنوز این پکیج یکی از گرون ترین کارتهای موجود در خاور میانه رو دارا هست.کانالهای جدید هر کدوم یکی از ۴ اسم  SHOWCINEMAو HOWMOVIES, SHOWSPORTS and SHOWSERIES رو خواهند داشت.  ۶ کانال SHOWCINEMA جایگزین کانالهای HOME CINEMA خواهد شد که اعلام شده فیلمهای بهتری از کمپانی های aramount, Dreamworks, Sony Columbia, Universal, Disney پخش خواهد کرد.

۵ کانال SHOWMOVIES جایگزین کانالهای The Movie Channel و MovieTime خواهد شد. این ۵ کانال به نامهای SHOWMOVIES 1, SHOWMOVIES 2, SHOWMOVIES ACTION, SHOWMOVIES COMEDY خواهند بود

۳ کانال SHOWSPORTS که جایگزین کانالهای Sportsnet channels خواهد شد. این ۳ کانال عبارتند از SHOWSPORTS 1, SHOWSPORTS 2 و SHOWSPORTS 3 که اعلام شده در سال ۲۰۰۷ حق پخش اختصاصی لیگ برتر انگلیس رو خواهند داشت

۶ کانال SHOWSERIES جایگزین کانالهای TV Land, Style UK, Paramount Comedy and Al Shasha خواهند شد. این ۶ کانال به نامهای SHOWSERIES 1 and SHOWSERIES 1 EXTRA ( در به پخش سریالهای جنایی و حادثه ای میپردازه) SHOWSERIES 2 ( به پخش سریالهای درام خواهد پرداخت) SHOWSHASHA( کاملا عربی خواهد بود و فیلمهای عربی و سریالهای عربی و مسابقات رو پخش خواهد کرد) SHOWCOMEDY ( هم به پخش سریالهای کمدی خواهد پرداخت) و SHOWKIDS ( که پخش سریالهای کارتونی خواهد پرداخت).

اعلام شده که این پکیج در قسمت سریالهای بهترین سریالهای موجود در دینا که جایزه های متعددی هم گرفته برای اولین بار در منطقه خاورمیانه پخش خواهد کرد! در مورد ورزش هم همون طور که گفتم از سال ۲۰۰۷ تا سال ۲۰۱۰ حق پخش لیگ برتر انگلیس رو گرفته که حدود ۳۸۰ مسابقه رو پوشش خواهد داد.

حالا باید دید با ابن تحول اساسی شوتایم در ۱ روز اینده پکیج معروف اوربیت برای مقابله چه حرکاتی رو شروع خواهد کرد برای جذب بینندگان و مشتریان جدیدش!

 

GAMA CARD: خبرهایی هم از این کارت جدید رسیده اینه که این کارت هنوز داره ساپورت میشه و علاوه بر پکیج NOVA که در ابتدا  مثلا هک کردن و بعدش SHOWTIME حالا اعلام شده که ART هم هک شده هست. تنها مشکلی که اینها دارن اینه که همزمان نمیشه همه پکیجها رو دید و  فقط یکی از این ۲ مورد رو میشه انتخاب کرد و پچ مورد نظر رو ریخت( اعلام شده ART رو میشه با پچ SHOWTIME مشاهده کرد) باید دید عمر این کارت چقدر دیگه هست

LAZER CARD: کاملا این خبر هک که دوستان ایرانی ما در بوق کردن با بی مهری تمام مواجه شده و قیمتی  به نام ۳۵۰ یورو میشه یه رسیور لینوکس دار خرید!!! این مساله به قدری برای اروپاییان گرون اومده که این لحن صحبت میکنن!

Don't buy this "bulshit" , the card will work a few weeks

در کل بگم با این قیمت هیچ کسی در اروپا طرف این کارت نمیره و این کارت اگه واقعیت داشته باشه شکست ناجوری خواهد خورد!

 

SKY ITALIA: خبری کاملا عجیب. جدیدا مسولان این پکیج برای مشترکین خودشون اطلاعیه ای صادر کردن که به زودی کارتها رو تعویض خواهند کرد و سیستم NDS3 مورد استفاده قرار خواهد گرفت!!!! و سریعا کارتهای قدیمی رو با جدید ها جایگزین کنن!!!! خبرهای بیشتری منتشر نشده اما گفته شده این تغییر به زودی انجام خواهد شد!! این تغییر سیستم به این صورت داره نشون میده سیستم فعلی مورد استفاده زیاد ایمن نیست!!! تنها مساله ای که هست تعداد بسیار بالای مشترکین این پکیج هست چه طور میخوان این کار سنگین تعویض کارت رو انجام بدن!!!

 

سیامک

 

خدمت دوست عزیز AS ROME هم عرض کنم که حرف من که حجت نیست!! منم اشتباه میکنم و ۱۰۰٪ هم مشخص هست. این چیزی که بود که ۱ سال پیش خود شرکت KUDELSKI اعلام میکرد و من دقیقا اون زمان رو و سیستم های NAGRA1-A-ALADIN رو یادم هست اما خوشحال میشم که اگه جوابی دریافت کردی منم در جریانت بزاری که اگه من اشتباه میکنم که چیزی یاد بگیریم و اشتباه خودم رو درست کنم. منتظر جواب از شما هستم. در مورد اون تیکه هم قصد توهینی نبود متوجه نمیشدم چرا دارید جواب به وبلاگ من میدید شما در سایت ست ست مطلبی که در جواب شخصی که مطلب وبلاگ رو زده نگاه کنید  می فهمید چرا گفتم هدف شما رو نمیدونم

دوستان در مورد ویندوز ویستا و یا هر ویندوز دیگه هم دیگه بحثی نکنید چون این وبلاگ در مورد ماهواره هست نه کامپیوتر

/ نوشته شده توسط سیامک در شنبه یازدهم فروردین 1386 و ساعت 14:7 |
مطلبی کوتاه در مورد کارت لیزر!!!
سلام خدمت دوستان متاسفانه عید هست و اصلا به هیچ کاری نمی رسم و خبرها هم باز مونده مجبورم در مورد خبرهایی که بیشتر داغ هست فقط صحبت کنم که بعد از تعطیلات راحت بتونم خبرها رو بگم

در مورد کارت لیزر با تبلیغات وحشتناکش که متاسفانه دوستان در سایتهای مختلف بدون توجه به مطلب اصلی شروع به کپی کردن ۱ مطلب میکنن و کوچکترین تغییری در مطالب نمیبینید! الان همه سایتها رو نگاه کنید عینا یه مطلب وجود داره که مشخص هست همه دارن فقط کپی میکنن و خود کارت و اصل خبر در حاشیه قرار گرفته!

اول از همه اعتقاد دارم که این کارت بازم مثل همیشه کارتی تجاری هست ( البته اگه وجود خارجی داشته باشه)  بزارید یه گوشه از اطلاعیه این کارت رو بزارم تا روش بحث کنیم

طبق اخرین اخبار از وبلاگ تک ست ویاکسس2.5توسط ایرانیها هک شد-خبرهای جدیداين كارت با قابليت باز كردن كليه كانل هاي كه باسيستم وياكسس2.4و2.5و2.6كد گذاري شده اند را دارد.و ان شامل دوكارت است اول كارتي كه در ايران به فروش ميرسد كه تعداد محدود از كانلهايوياكسس را باز ميكند.و دوم كارتي است كه قابليت باز كردن كليه كانلهاي كه با سيستم وياكسس(هر سه)كد گذاريشده اند را دارد.فرق نميكند در هر ماهوارهاي باشيد حتي اگر يك كانال وياكسس هم در ان ماهواره باشد را ساپورت ميكند.اين كارت كم با وياكسس سازگار است!قيمت كارت ليزر سفيد50هزار تومان.(در ايران)قيمت كارت ليزر طلاي350يورو در اروپا(در ايران هم با همين قيمت)اعتبار كارت يك ساله!(هيچ گونه ضمانتي وجود ندارد)ضمانت:اين كارت ضمانت ميكند تا زماني كه حتي يك كانال از سيستمهاي وياكسس2.4-2.5-2.6استفاده كند ان كانال باز بماند.ولي اگه پكيجي به كلي ازسيستمهاي نامبرد استفاده نكندوبه سيستم ديگري انتقال يابد هيچ تعهدي ندارد.اين كارت فعلا فقط در چند كشور زير به فروش ميرسد:عراق-تركيه-فرانسه-انگليسودر ايران به دليل مشكلاتي كه در پيش است ممكن است با تاخير كارت در ايران به فروش برسد.شايان ذكر است كه هزينه پست بر عهده خريدار ميباشدخباری که در وبلاگ اقای تکمار وجود دارد

۱- در ابتدای خبر اعلام میشه کار ایرانیها هست اما این سوال مطرح هست که درست این کار ایرانی ها هست اما چرا هموطنان ما که سیستمی به این عظمت رو هک کردن کارتی که برای ایران هست تعدادی محدودی کانال باز میکنه!؟؟!؟! و کارت اصلی در خارج از ایرانه!؟ ایا به عقل و منطق جور در میاد؟!

۲- ابتدا اعلام میشه که ویاکسس ۲.۵ هک شده اما در متن خبر با ۳ سیستم ویاکسس رو به رو میشیم! در مورد ویاکسس ۲.۴ که کاملا منسوخ شده و کسی ازش استفاده نمیکنه و اخریش هم همین TPS بود که الان حدود ۱ سالی میشه که این سیستم رو به خاطر هک شدن کاملش کنار گذاشت. اما در مورد ۲.۵ و ۲.۶ که فرق این دو سیستم خیلی زیاد هست و جالب که در خبر دیگه از همین تیم که لیست کانالهای هک شده رو نشون دادن اکثرا ماهواره سیروس رو هک کردن و از هاتبرد با این همه کانال با سیستم ویاکسس اصلا و ابدا خبری نیست!!!! چطور میشه تیمی ایرانی روی یه ماهواره ای کار کنه که فقط در قسمت شمال غرب ایران به راحتی گرفته میشه!

۳- خدا رو شکر که اعلام شده ضمانتی نداره!! اینو همه دوستان بدونن بر فرض محال این کارت وجود خارجی داشته باشه هر لحظه امکان قطع شدنش هست و فکر نکنید کارت رو گرفتید مثلا تا ۱ سال راحتید . حتی امکان داره این کارت فقط ۱ روز کار کنه!  در مورد ضمانتی هم که کارت داره مطلقا نمیتونن این مورد رو انجام بدن و گروه های بزرگ هکری اینطور ضمانت نمیدن که اینها دادن!

۴-مورد جالب اینکه اول ۱ کارت میاد بعد از انجام شدن کارش معروف میشه مثلا K2-K3-CEREBO-ANACONDA- و.... اما چطور برای این کارت اول خبرش میاد بعد قرار کارت بیاد!!!!!!! همین ۲-۳ هفته پیش اگه یادتون باشه در مورد کارت گاما بحث داشیتم و دیدید که اعلام خبر هک منتشر شده بود اما حتی عکسی از کارت نداشتیم! و منتظر بودیم که کسی ازش عکس بگیره اما در این کارت جالبه اصلا هیچی نیست! فقط اول خبر اومده که فلان چیزا بازه!!! با چه دلیلی مشخص نیست! عکسی از کارت هم نیست! پس این کارت رو چه کسی تست کرده!؟

۵- در انتها به دوستان عزیز توصیه اکید میکنم که اگه دنبال دیدن کانالها هستن این فقط یه ریسک هست اگه خبر درست باشه. هر لحظه احتمال قطع شدنش هست و شما هر لحظه باید اماده باشید که کارتتون دیگه ارزشی نداشته باشه. پس اگه اهل حساب و کتاب هستید توصیه میکنم دنبال این بازیهای تجاری نباشید اما اگه دنبال دیدن کانال هستید حتی برای ۱-۲ روز خوب چه این کارت که خبرش اصلا معلوم نیست چون کارتهای دیگه رو میتونید بخرید

۶- ضمنا خبر هک شدن اینطوری و خبر این کارت در هیچ سایت معتبری تا الان نوشته نشده و چند جا هم عنوان شده تماما اسم فرانسوی ها به چشم میخوره و اونها به اسم خودشون گذاشتن و اصلا اسمی از ایرانی ها نیست! حتی یه اشاره کوچک هم نشده که یکی از اعضا ایرانی هست!

خبر هک شدن پکیج ART-ALJAZEERA هم اصلا ربطی به این کارت نداره و دنبال اخبار موثق در موردی این هک شدن که اکثرا سایتهای معتبر نوشتن هستم

سیامک

 

/ نوشته شده توسط سیامک در چهارشنبه هشتم فروردین 1386 و ساعت 2:12 |
توضیحی کوتاه
سلام خدمت دوستان عزیز. اول از همه باز سال نو رو به همه دوستان تبریک میگم و امیدوارم چند روز اول تعطیلات خوش گذشته باشه به خاطر این تعطیلات و مسافرتهای زیادی که پیش میاد این وبلاگ هم فعلا نیمه تعطیل شده اما چند نکته رو من بگم

در مورد کانالهای جدید که نمیشه گفت کانالهای جایگزین شده پکیج TPS که اکثر دوستان در تمام سایتها به اشتباه اضافه شدن ۱۲ کانال رو گفتن و من همون روز اعلام کردم که این خبر نخواهد بود و چه کانالهایی جایگزین خواهد شد و تغییر نام خواهیم داشت که دوستان همه مشاهده کردن که این اتفاق افتاد. حالا دوستان میگن چون محتوی کانالها عوض شده پس این کانالها جدید هست که اینطوری نیست و فیلمهای خود پکیج TPS از جمله کانالهای قبلی با فیلمهای پکیج CANALSAT کاملا ترکیب شده و برحسب ارشیو قدرتمندی که الان دارن فیلمها دسته بندی شده و هر کانالی یه سبکی رو پخش میکنه و دیگه مثل قدیم پراکنده پخش نمیشه پس این کانالها جدید نیستن فقط ارشیو قدرتمندی پیدا کردن

 

۲- در مورد ناگرا۲ .  بعضی از دوستان مطالبی میگن که نمیدونم هدفشون چی هست!! اولا ناگرا در سیستم ماهواره به دو صورت هست ۱ و ۲ . شما در هیچ سایتی که فرکانس و سیستم کدگذاری رو نوشته باشه اسمهایی به نام NAGRA A -NAGRA ALAADIN اصلا نمی بینید و فقط ناگرا۱ که منسوخ شده و ناگرا۲ رو میبینید!  اسمهایی مثل NAGRA A که این سیستم یه مرحله تست بالاتر از ناگرا۱ بود که تست شد و بعدها بعد از گرفتن اشکالات NAGRA ALAADIN ساخته شد و این دومی به اسم ناگرا۲ شد و همه از این سیستم استفاده کردن. ناگرا ۲ ابتدا سیستمی سنگین به حساب می اومد و از روز اول EEPROM AC3 استفاده میشد و پکیجها بعد از هک شدن که از پکیج PREMEIRE  شروع شد و تک تک تمام پکیجهایی که این سیستم رو استفاده میکردن دامنشون رو گرفت و این پکیجها شروع به تغییرات ROM میکردن و اخری هم ROM 130 هست که شرکت کودلسکی اعلام کرد که نوشته شده اما در تمام این ROM ها EEPROM AC3 استفاده میشد و تغییری در این قسمت اصلا نبود. بعضی از دوستان اعلام میکنن این خبر مال سال پیش هست و این سیستم جدید نیست!!! اولا مشخص هست که این سیستم جدیدی نیست و هنوز اسم این سیستم ناگرا ۲ هست و به صرف تغییر ROM که قلب اصلی سیستم هست و یا EEPROM  سیستمی تغییر اسم نمیده اما اگر این خبر مال سال پیش بوده!!! چرا دو پکیج بزرگ D+-TV CABO که به شدت درگیر هک شدن هستن تازه بعد از ۱ سال دارن تست میکنن!؟!؟!؟ و چرا تازه داره کارتهای سازگار با این EEPROM رو منتشر میکنن!؟!؟؟! ایا این مورد واقعا قانع کننده هست!؟؟! خیال همه دوستان رو راحت کنم سیستم فعلی پکیچ پلست تا قبل از تغییر EEPROM دقیقا و کاملا شباهت به پکیجهای TV CABO-D+ داره و تنها دلیلی که این پکیج هک نمیشه دو مورد میتونه باشه

۱- زد و بند در پشت پرده و دادن حق حساب( شخصا به این مورد اعتقاد دارم)

۲- نداشتن انگیزه برای هک کردن این پکیج. چون این پکیج با دارا بودن فقط زبان لهستانی که به صورت کاملا ناشیانه دوبله میشه فقط به درد کشور لهستان میخوره و با بودن پکیجهای قدرتمند D+-TV CABO-PREMIERE که زبان انگلیسی دارن دیگه کسی وقتش رو نمیزاره که بشینه این سیستم رو هم حلاجی کنه و کارتی تولید کنه که مثلا پکیج پلست رو باز کنه!!! مطمئنا فروش نداره و به ضرر تولید کننده کارت خواهد بود!!

پس خبر EEPROM جدید اصلا و ابدا قدیمی نیست و تازه حدود ۲ هفته هست که منتشر شده و همون طور که گفتم اولین پکیجی که تست میکنه پلست خواهد بود و این EEPROM اصلا سیستمی جدید نیست و این سیستم هنوز و هنوز ناگرا۲ هست و اسم دیگه ای مثل ALADIN-A و یا هر چیز دیگه نداره. اسم رسمی این سیستم ناگرا۲ هست و همه جا هم به این اسم معروفه!

سیامک

 

دوست عزیز as rome عزیز. در اینکه شما دانش بالایی داری و چندین مطلب از شما دیدم که سیستمها رو ترجمه کردی شکی توش نیست و بر عکس شما که با طعنه صحبت کردی بنده با دلایلی که خودت برام فرستادی جواب رو میدم

۱- اول از همه در مورد اسم ALAADIN در سایت خود ناگرا!! از شما بعیده که در سایت ست دودز هم هستی و سوال مطرح میکنی نتونی یه جمله ساده رو بخونی!!! اون لینک شما داره اسم یه شرکت رو میگه به اسم ALADIN و در کنارش اسم MEDIA GAURD رو میگه!!! مثل اینکه شما بیایی بگی نه اقا سیستم سکا ۱-۲ با سیستم مدیاگارد فرق داره!!!! همه میدونن مخترع سیستم سکا شرکت مدیاگارد هست و در اکثر امولاتور ها نگاه کنی و حتی در صحبتهای روزمره شما با کلمه سکا بیشتر برخورد داری تا مدیاگارد. همین الان شما در سایت ست ست خودتون در مورد کلمه و فرق کلمه های MEDIA GAURD- و VIDEO GAURD سوال کن ببین چند نفر فرق رو میدونن!؟!؟ اکثرا سکا ۱-۲ رو میشناسن جای اسم مدیا گارد. حالا شما داری میگی ناگرا ALADIN با ناگرا۲ فرق داره!!!!! در صورتی که همین ناگرا ۲ رو شرکت ALADIN که زیر مجموعه ای از شرکت KUDELSKI هست به سرانجام رسوندن و اگه شما یادت باشی زمانی که پکیج PREMIERE برای بار اول تحت سیستم ناگرا ۲ با رام 110 هک شد دیدید که مسولان این پکیج غرامت رو از شرکت KUDESLKI طلب کردن. پس اون چیزی که شما در سایت خود ناگرا میبینی اسم شرکت هست نه اسم سیستم!!! حتی در ادامه متن بخونی میگه که این دو شرکت دوتا از رهبران و به طور واضح تر غولهای سیستمهای کدگذاری هستن!!

در مورد ROM که باز هم مشخص هست!!! شما چه چیزی رو میگی انجام نشد!؟!؟ بهترین مثال خود POLSAT بود که دیدید با تغییر ROM به ۱۲۲ از هک شدن اون زمانش خارج شد! مثال از این واضح تر فکر نکنم در مورد تغییر ROM موجود باشه. ضمنا ۱۳۰ هم اعلام شده که ساخته شده اما هنوز کسی مورد استفاده قرار نداده

من در مورد سیستم ناگرا۲ که به نوعی میشه گفت ترکیب سکا۱ با ناگرا۱ هست و قدرتمند تر از هر کدوم از این سیستمها به تنهایی هست حرفی ندارم و با نظر شما موافقم و بحث من اصلا سر ترکیب نیست. سر اسم و تغییرات ROM و جدیدا EEPROM ها هست که میگم این خبر مال سال پیش نیست! بحث در این نکته هست. در مورد اون متن انگلیسی که دقیقا در سایت ست ست هم عنوان کردید جواب دادم که ناگرا A چی بود و ناگرا ALADDIN چی هست و الان کدوم ناگرا۲ هست! این متن شما هم داره دقیقا جمله منو میگه!

در انتها یه مثال دیگه اگه یادت باشه اسم ویندوز ویستا در ابتدا لانگ هورن بود حالا فردا بیایم بگیم نه! لانگ هورن ویستا نیست! در سایت میکروسافت در فلان جا زده لانگ هورن! پس این یه ویندوز جدیده! در صورتی که الان همه میدونن که ویستا همون لانگ هورن هست اما پیشرفته تر! ایا به صرف یه اسم در سایت اصلی باید گفت فلان چیز هم هست!؟

 

 

در جواب اقا مهرداد هم اصلا در بحث کامپیوتر بحث ندارم اما نگید که از روز اول اسم ویستا  همین ویستا بوده!!! ضمنا دوست عزیز شما اگه بلد نیستی همین ویستا رو سه بعدی کنی به دوستان بگو بهت یاد میدن که چطور ویستا سه بعدی میشه!!! من اقلا بالای ۴-۵ مطلب سال ۲۰۰۲-۲۰۰۳ رو دارم که پروژه لانگ هورن رو توضیح دادن وبعدا اعلام شد که اسم دیگه لانگ هورن نیست و به ویستا تغییر پیدا کرده!! ( حتی ارم لانگ هورن هم منتشر شده بود. ضمنا دوست عزیز تا ۵ سال بعد خبری از ویندوزی نخواهد بود و این اطلاعیه خود مایکروسافت هست!!  ایا شرکت ماکروسافت اینقدر غقل و درایت نداره که فقط ۲ سال بعد از ویستا ویندوز جدید وارد بازار کنه!!! اونم با این همه تبلیغاتی که برای ویستا کردن!!)شما دارید تاریخ رو هم عوض میکنید!! شما مجلات کامپیوتری ۲-۳ سال پیش رو با دقت بخونید تا متوجه بشیم اسم ویستا از چه زمانی اعلام شد

اقای محترم وقتی شما سر حرفت هستی و جوابی به سوالات من نداری احتیاجی به بحث نیست. من فقط یه سوال از شما کردم که مطمئن هستم شما نمی تونی جواب بدی اونم اینه که اسم ویستا اصلا چطوری درست شد!؟ شما منتظر باش ۲ سال دیگه لانگ هورن بیاد ازش استفاده کن!!!! شما همین مطالب فارسی مجلات رو بخونید خیلی مفید تر از اینه که انگلیسی رو دست و پا شکسته بخونی و بیایی بگی لانگ هورن اصلا ویستا نیست!!!!  حتما ویستا از اول ویستا بوده!!!! و لانگ هورن هم لانگ هورن!!!!!  این وبلاگ در مورد کامپیوتر نیست  اگه بود به شما لینک فارسی میدادم که بخونی تا ببینی اغاز کار لانگ هورن چی بوده!! خواهشا دیگه بحث رو کش نده و شما سر حرفت باش و من دلیلی نداره شما رو قانع کنم دوست عزیز

 اینم جمله اخر برای شما دوست عزیز:

سیستم XGL برای اولین بار در دنیا روی سیستم عامل لینوکس طراحی شده و محیط 3 بعدی حتی بهتر از ویستا رو برنامه ریزی کرده.

اینجا فکر کنم به شما ثابت میشه که ویستا ۳ بعدی هم میشه عزیز

 

 یواش اقای محترم! پیاده شو با هم بریم! اما جوابتون برای بار اخر

۱- من ایرانی هستم نه عرب! در مورد ولنتاین چون جوونم و مثل شما سنم ۹۰ سال نیست و چون روز ولنتاین برای تموم جوونها مهم هست اعلام کردم و ارزوی روزی خوش براشون کردم. برای سال نو خودمون که مثل شما نیستم و حتما باید تبریک اونم از نوع ایرانی رو بگم. در مورد سال میلادی هم دلیلش این بود که سال نو اونها باعث میشد که ۷ روز وبلاگ از کار بیفته و من علت رو با تبریک سال نو میلادی گفتم!! حالا عاشورا چه خللی در کار من درست میکنه که این وسط برای شما اعلام کنم!؟؟!؟!

۲- در مورد مقایسه. اقای مهندس بنده فقط مثالی زدم که مشخص بشه اسم تغییر میکنه و این دلیلی نمیشه که همه چیز تغییر کرده! این شما هستی که از علم ماهواره هیچی نمیدونی ۲-۳ تا مطلب برای ویستا خوندی حالا ادعای کامپیوتر بازی داری میزنی!!! کجا ماهواره با کامپیوتر مقایسه شده؟!

۳- احتیاجی نیست شما برای من لغت معنی کنی دوست عزیز اگه شما انگلیسی فول هستی با عرض مغذرت بگم بنده ۶ زبون رو بلد هستم! احتیاجی به ایجاد کلاس زبان انگلیسی نیست که میایی کلمات معنی میکنی!!!

۴- در مورد مزخرفات و چرت و پرتهای بقیه هم تا میام پاک میکنم اما مثل شما الاف نیستم که ۲۴ ساعته تو نت باشم که یه احمقی میاد چرت و پرت میگه سریع پاکش کنم. شما خودت قدرت این کارو داری؟! وقتی خودت نمی تونی برای بقیه نسخه نپیچ

۵- من منتظر می مونم اما اقای محترم که انگلیسیت خوبه شما هنوز نمی دونی ویستا ۳ بعدی میشه حالا ادعای کامپیوتر میزنی!؟؟!؟! برو تو همون سایت ماکروسافت انگلیسیت هم که خوبه بشین بخون ببین چطوری میشه ویستا رو ۳ بعدی کرد اگه بلد نیستی عکسش رو برات بفرستم تا ببینی میشه یا نه.

۶- بار اخر بود به کل کل شما جواب دادم دفعه بعد مجبورم پاک کنم چون ربطی به وبلاگ نداره

 اینم یه عکس از محیط ۳ بعدی ویستا برای شما که میگی ویستا مگه ۳ بعدی هم میشه!!! توسط یکی از کاربران در همین سایت ست ست گرفته شده و کار ایرانی هم هست که شما نگید این یه پروژه بوده!!

http://siayosefi.persiangig.com/image/desk.jpg

 

جناب مهرداد جان مهندس جواب شما داده شد اما دوست نداری ببینی دیگه مشکل خودت هست. ضمنا طبق قولی که دادم نظر شما پاک شد چون احتیاجی نیست با شما بحث کنم . لینک رو اگه روش کلیک کنی چیزی میبینی که شما از اول منکرش بودی!!! ضمنا بنده نه پدر ماهواره ای ایران هستم و نه استاد چیزی. اما در حد خودم چیزی میدونم که جواب شمایی که ویستا رو با لانگ هورن جدا کردی رو بدم. بازم میگم بهتره بحث رو جمع کنی شما کارت حرف نداره اقای مهندس حق با شما!!!!!!!!

 

حمید رضا جان در سایت ایتی ست در این مورد با دوستان صحبت زیاد شد که عینا حرفهای خودم رو از اونجا کپی میکنم اما بگم که من تا این لحظه ۱۰ دقیقه هم کانال GEM رو ندیدم و فقط از طریق صحبتهای دوستان متوجه پخش تبلیغات شدم این نظرات من:

ُوستان خیالتون رو راحت کنم هیچ کانالی دقت کنید هیچ کانالی اجازه نداره فیلم به صورت زبان اصلی در ماهواره هاتبرد پخش کنه. طبق قوانین این ماهواره این کار نشدنی هست و کانالهای ایرانی هم مطمئن باشید نمیتونن فیلم با زبون اصلی در ماهواره هاتبرد پخش کنن تنها راه برای پخش فیلم دوبله کردن فیلم هست که اونم فکر نکنم از عهده کانالهای ایرانی در خارج از ایران بر بیاد

دوست عزیز طپش هم سر جام جهانی از این حرفها و تبلیغات زیاد کرد شما فوتبالی ازش دیدی!؟؟! ضمنا با اولین فیلمی که پخش کنه با شدید ترین برخورد ها مواجه میشه و دیگه نمی تونه پخش کنه! مطمئن باشید فیلمی از این کانال نمی بینید!

امیر جان من منظورم کانالهای ازاد و بدون سیستم کد گذاری هست. کانالهای کد شده اصلا مشکلی ندارن و دیده باشی حتی کانال FOX SERBIA بهترین فیلم و سریال رو میزاره و همه هم انگلیسی اما چون کد شده هست مشکلی نداره. پکیج سویس هم به همین صورت. TPS به همین صورت فقط صحبت من در مورد کانال ازاد هست

حمید رضا جان اینطوری که دوستان گفتن این کانال فقط تبلیغات فیلمهایی که رو پرده میاد رو داره میزنه و اصلا خبری از پخش فیلم نیست!

/ نوشته شده توسط سیامک در شنبه چهارم فروردین 1386 و ساعت 0:54 |